Kapat

Ananas Suyu İle Grip Nasıl Tedavi Edilir?

Anasayfa Genel Ananas Suyu İle Grip Nasıl Tedavi Edilir?

İÇERİK YÖNETİCİSİ Yönetici

Grip mevsimine geldiğimizde, ellerimizi sık yıkama ve muhtemelen grip aşısı gibi geleneksel koruyucu önlemleri almanız gerekir. Kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olan bazı ev ilaçları vardır. Ananas kürü, kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olacaktır, vücudunuza ekstra C vitamini verecek ve inflamasyonu azaltmaya yardımcı olacaktır.

1. Malzemeler

Markete gidin. Malzemelerinizi muhtemelen ürün bölümünde ve pişirme ürünleri / baharat koridorunda bulacaksınız. İçecekteki (baharatlı ama güzel olan) tüm maddeler, diğer grip kürlerinde ve ilaçlarında sık görülür. İhtiyacınız olacaklar:

• Ananas suyu – anti-inflamatuar olarak kullanılan bromelainle doludur. [1]
  • 6 taze limon
  • 1 taze sarımsak
  • Tarçın Tozu
  • Bal
  • kırmızı biber

2.Malzemelerin Hazırlanışı

Başlamadan önce sarımsağı iyice doğrayın. 6 limonun suyunu sıkın ve çekirdeklerini kenara alın.İhtiyacınız olacaklar:

• 6 taze limonun suyu
  • 1 diş sarımsak, kıyılmış
  • 2 çorba kaşığı. Tarçın Tozu
  • 2 yemek kaşığı. bal
  • 3 su bardağı ananas suyu
  • Çay kaşığının 4’te 1’i kadar kırmızı biber.

3. Karıştırın

En iyi sonuçları elde etmek için bir elektrikli blender kullanın. Bir çalkalayıcı veya blender yoksa, malzemeleri uzun bir bardakta karıştırabilirsiniz.

4. Nasıl Kullanılır?

Semptomlar hafifletilene kadar yaklaşık olarak 1 fincan karışımı günde dört kez için. Gerektiğinde daha fazlasını içebilirsiniz. Gribe iyi gelmesinin yanı sıra Vücudunuzun susuz kalmasını önleyecektir.

Grip Olduğunuzda Yapmanız Gerekenler

1-Belirtileri hafifletmeye yardımcı olmak için ilaç alın.

Erken müdahale, semptomları azaltmak ve kendinizi daha iyi hissetmek için kilit önem taşır. Bazı yararlı çözümler şunlar olabilir:

• Öksürük şurubu (uyku sorunu yaşıyorsanız özellikle faydalı olabilir)
  • Ağrı kesici (ateş, baş ağrısı ve vücut ağrısı için geçerlidir).
  • Sinüs spreyi (burnunuzu mukustan uzak tutmaya yardımcı olmak için iyidir)

2- Su için

Vücudunuzda hasta olduğunda yeterli miktarda sıvı almanız önemlidir – daha çabuk iyileşmenize yardımcı olur. Bitki çayları veya klasik tavuk, şehriye çorbası gibi sıcak içecekler de içebilirsiniz. Yeterli miktarda sıvı alamadığınızı düşünüyorsanız, bazen bir sporcu içeceği daha fazla elektrolit geri kazandırmaya ve daha iyi hissetmenize yardımcı olabilir.

3- Uyku

İhtiyacınız olduğu sürece dinlenin. Uyku, vücudunuzun iyileşmesine yardımcı olur ve hangi grip türü olursa olsun, belirtilerinden kurtulmanıza yardımcı olur. Başkalarından uzak durun, böylece virüs bulaştırmayın ve ellerinizi sık sık yıkayın.

Emoji İle Tepki Ver