Bağışıklığınızın Çöktüğünü Suratınızdan Kavrayacağınız 10 İşaret

Drsağlık, bağışıklık sisteminizde bir şeylerin yanlış gittiğini ve bir hekim görünme zamanının geldiğini gösteren işaretleri inceledi. Acaba sizde tehlike gurubunda mısınız?

1. Baş sızısı, şuur kararması, dikkat beceriksizliği problemleri

Baş sızısı, şuur kararması ve belirtilen öteki semptomlar hayat niteliğimize ciddi biçimde hasar verebilir. Bu semptomlar stres veya uyku beceriksizliği ile ilişkili olabilir, ancak aynı zamanda bağışıklık sistemimizde bir işlev bozukluğunun bulgularıdır misalin lupus veya kansızlık.

2. İltihaplı Sivilce, sedef hastalığı, dermatit, egzama, kelebek döküntüleri

Cilt problemleri çok rahatsız edici olabilir. Sıradan ilaçlar destekçi olmazsa, bu işaretlerin hemolitik kansızlık, sedef, skleroderma ve öteki bozukluklardan kaynaklanabileceğinden bir hekime gitmeyi planlayın.

3. Allerjik astım

Astımın bağışıklık sistemi bozukluklarıyla ilişkili olabileceği mevzusunda bazı kuşkular vardır. Bağışıklık sistemi çöktüğünde alerjik astımı etkilediği çoğu araştırmada kanıtlanmıştır.

4. Bitkinlik veya hiperaktivite

Bu semptomlar hemen hemen tüm otoimmün Özbağışıklık rahatsızlıkları için en yaygın olanlarıdır ve genellikle büyük bir bulgudur. Sıradan şeylerin daha fazla enerjinizi aldığını ve enerjinizin birden boşalttığını görebilirsiniz. Veya her şey yolunda olmasına karşın yatıp uyandığınızda kendini çok bitkin hissedebilirsiniz.

5. Adale sızısı ve cılızlığı, sertlik, ağrı

Zayıf adaleler ve adale sızısı , merdiven çıkarken veya ağır şeyleri taşımak gibi yevmiye faaliyetleri negatif etkileyebilir. Bu semptomlar gelip geçici olabilir veya statik kalabilir, ancak aynı zamanda özbağışıklık, hepatit, Hashimoto hastalığı, sedef hastalığı, romatoid artrit ve öteki hastalıklardan kaynaklanabileceği için göz arkasını edilmemesi gereken bir işarettir.

6. Mide krampı, gaz, kabarıklık, ishal, kabızlık

Sindirim meseleleri, Çölyak hastalığı, ülseratif kolit, tiroid bozuklukları ve değişikleri gibi hastalıklar bağışıklık çöküntüsü bulguları olabilirler.

7. Kilo alımı veya kaybı

Bazı bağışıklık sistemi tiroidi tesirler. Bu uzuv bedenimizde bir hayli metabolik operasyonu hakimiyet eder. Fazla hormon üretmeye veya yeterli hormon üretmeye başlamazsa, insanlar kilo alabilir veya kilo verebilir.

8. El ve ayaklarda titreme ve karıncalanma

” Titreme ve karıncalanma” gelip geçici ise ve sızıya neden olmazsa ciddi semptomlar değildir. Haftada birkaç defadan fazla olursa ve öteki bulguları fark ederseniz, bu daha ciddi meselelerin bir işareti olabilir.

9. Saç dökülmesi

Bağışıklık sistemimiz saç foliküllerine saldırmaya başlarsa saç dökülmesine neden olur. Bu vaziyet, tenin iltihaplanmasıyla başlar. Aynı zamanda bedenin öteki bölgelerindeki kılları da etkileyebilir.

10. Düşük dereceli ateş

Açıklanamayan bir ateş , başka rastgele bir semptom göstermezse çoğu zaman göz arkasını edilir. Ancak bu rehabilitasyon edilmesi gereken en güç semptomlardan biridir. Mesele, bir ateş bir hayli hastalığa bağlı olabilir ve bağışıklık hastalıkları bunlardan biridir.

Bu semptomlardan rastgele birini fark ettiyseniz umutsuzluğa kapılmayın. Bunların başka nedenleri olabilir. Ancak yapmanız gereken ilk şey bir hekime gitmektir. Güvende olmak dramatik olmaktan iyidir!

Bağışıklık hastalığıyla çaba eden rastgele bir dostun ya da akrabanız var mı? Nasıl teşhis edildi? Bulgular, yazıda söylenenlere eş miydi? Başkalarının farkında olmasına destekçi olmak için lütfen tecrübedeki tecrübenizi paylaşın!