Bu Bulgular Kanserin İşareti

Kanser, rastgele bir insanı yaşamının rastgele bir aşamasında tutabilen perişan bir hastalıktır. Büyüyen çağdaş tıp sayesinde artık bir hayli kanser cinsi rehabilitasyon edilebilir durumda.

Kanserde en ehemmiyetli şey zamandır. Ne kadar erken teşhis koyulursa, rehabilitasyon kısmeti o kadar yüksektir. Alınacak rehabilitasyonun bedeninizi oldukça yoracak olması bir yana, yaşam niteliğinizi de düşürecektir.

Problem şu ki, bazen kanser bulguları öbür hastalıklarla karıştırılıyor ve teşhis gecikiyor. Hasta şahıs gereksinimi olan rehabilitasyona muhtemel olduğunca ivedi başlamalı ki yaşamına kaldığı yerden devam edebilsin. Bu nedenle muhakkak başlı farkları ve eşlikleri öğrenmek size zaman kazandıracaktır.

Ancak şunu unutmayın. Sırf bu bulgulara sahipsiniz diye netlikle kanser hastasısınız demek değil. Şayet ki kuşkularınız varsa kesinlikle bir hekimle görüşmeli ve zorunlu testleri yaptırmalısınız.

Bitkinlik

Herkes yoğun bir günün ardından bitkin sezer. Ancak hiçbir efor sarf etmeden günlerce devam eden bitkinlik lösemi, bağırsak ve mide kanseri bulguları arasındadır. Ancak unutmayın, belki de ciddi bir bunalım geçiriyor da olabilirsiniz. Tek yapmanız gereken hekiminizle görüşmek ve kuşkularınızı belirtmek. Lüzumunuz olan tam testleri yaptırarak kuşkularınızı giderecektir.

Beklenmedik Kilo Kaybı

Aktif bir insan değilsiniz, ancak süratli bir biçimde zayıflıyorsanız bu hiçbir zaman iyiye işaret değildir. Pankreas, mide, yemek borusu kanserlerinden birinin bulgularını yaşıyor olabilirsiniz. Olasılık da tiroit bezinizin fazla hormon salgılıyor olması da olabilir.

Ateş

Bazı hadiselerde kanser bağışıklık sistemini tesirler ve hastalıklarla savaşmak daha ciddi bir iş haline kazanç. Bu nedenle ateş yükselir.

Ağrı

Kemik veya testis kanseri teşhisi koyulduysanız, ciddi sızılar sürükleyebilirsiniz. Şayet ki dinlenme veya ilaç yoluyla geçmeyen baş sızılarınız varsa beyin kanserinin bulgusu olabilir.

İyileşmeyen Yaralar

Şayet cilt kanseriniz var ise bedeninizde oluşan yaraların iyileşmesi oldukça uzun sürer. Şayet ki bu faydalar ağızda ise oldukça riskli bir cins ile karşı karşıyasınız demektir. Şayet sigara bağımlısıysanız en kısa müddette vazgeçmenizi nasihat ederiz. Genital bölgedeki yaralar da ya bir enfeksiyona ya da kansere işaret edebilir. Ayrıca ayaklarda alana gelen ve uzun süre iyileşmeyen faydalar diyabet hastalığının belirtisidir.

Ağızda Beyaz Noktalar

Ağzınızda veya dilinizde beyaz bombeler fark ederseniz lökoplaki ile karşı karşıyasınız demektir. Sigara harcayanlarda erken kanser habercisidir ve şayet ki sigara kullanımı aynı biçimde devam ederse kanser tehlikesinin yüksek olduğunu gösterir.

Kanama

Kan öksürme kanserin veya veremin dolaysız bulgularından biridir. Dışkınızda kan görmek de bağırsak kanserine veya hemoroit hastalığına işaret eder. Vajinadan gelen kan ise rahim kanserinin bir bulgusu olabilir. İdrarınızda kan varsa bu da böbrek kanseri, taşı veya idrar yolları enfeksiyonu belirtisidir.

Kırılgan Tırnaklar

Tırnağınıza yakın yerlerde cilt kanseriniz varsa, tırnaklarınızda bu vaziyetten etkilenir ve kırılgan hale kazançlar. Balanslı beslenmeyen ve dolayısıyla yeterli beslenemeyen bireylere de görülebiliyor ancak tırnaklardaki bu tip zayıflamaların kanser göstergesi de olabileceğini öğrenmenizde verim var.