Bu Hastalığın Dermanı ‘Konut Üretimi’ Yoğurt

Duyarlı Bağırsak Hastalığına Karşı Konut Üretimi Yoğurt

Amerika’da yapılan bir araştırmada duyarlı bağırsak belirtiyi yaşayan hastalara kumpaslı olarak konut yoğurdu verildi. İçerisinde probiyotik bakteriler barındıran ve yararları oldukça fazla olan konut yoğurdunun duyarlı bağırsak belirtiyi yaşayan hastaların neredeyse %90’ının iyileştiği gözlemlendi.

6 ay süresince kumpaslı olarak her gün 2 fincan konut yoğurdu harcayan 189 hastanın 169’unun duyarlı bağırsak belirtiyi tesirlerden kurtulduğu günlük bağırsak hareketlerinin düzeldiği gözlemlenmiştir.

Duyarlı bağırsak belirtiyi karında şişlik, kabızlık, ishal saldırıları, fazla gaz gibi tesirleri olan ve şahsın sosyal yaşamını ehemmiyetli miktarda etkilen bir rahatsızlıktır. Şayet bu rahatsızlıklara sahipseniz siz de kumpaslı olarak her gün konut yoğurdu harcayarak bağırsaklarınızı kumpasa sokabilirsiniz.

Burada dikkat edilmesi gereken ehemmiyetli nokta market yoğurtları değil konutde kendiniz yaptığınız yoğurdu harcamaktır. Duyarlı bağırsak belirtisini tertip eden probiyotik baketirel konut yoğurdunda daha canlı ve taze olarak bulunmaktadır. Bu sebeple konut yoğurdu daha tesirli olmaktadır.

Şayet ihtimaliniz yoksa market yoğurtlarını da seçim edebilirsiniz fakat natürel ve sade olmasına dikkat etmelisiniz. Organik olarak üretilen yoğurtları da tüketebilirsiniz.

Konut yoğurdunu yapmak için kullanacağınız sütü çok dikkat ederek satın almalısınız. Sıhhatli koşullarda satılmayan sütlerde brucella, yersinia ve listeria gibi bir çok hastalık yapıcı bakteri bulundurabilmektedir. Bu sebeple güvendiğiniz, soğuk muhafaza edilen ve taze olarak satılan yerlerden almaya itina göstermelisiniz.