Diş Eti Cerahatine Kekik Kürü – Dağ Kekiği Mucizesi

Diş eti çekilmesi veya diş eti iltihaplanması için tesirli bir kür olan kekik kürü, kısa zaman için problemin ortadan kalkmasını ve diş sıhhatinin geri kazanılmasını sağlamaktadır. Ancak dağ kekiği ile bu kürü uygulamanız öneriliyor.
Diş eti iltihaplanması için kekik, diş eti iltihaplanmasına nebatsal çözüm ve diş eti iltihaplanmasına kekik suyu nasıl kullanılır bilgidoktoru.com takımı sizler için inceledi. İbrahim Saraçoğlu diş eti hastalıklarına, diş eti çekilmesine veya iltihaplanmasına karşı dağ kekiği suyu ile gargara ve fırçalama uygulamasını öneriyor.

Antibakteriyel bir tesiri olan kekik kürü başka diş hastalıklarında da pozitif sonuçlar almaya muavenet etmektedir. Diş eti irini için kekik kürü ile verimli neticeler elde etmek için gereken malzemeler ve kürün uygulanışı şu biçimde:

Kekik Kürü Malzemeleri:
1 tatlı kaşığı tepeleme kekik bulabiliyorsanız kesinlikle dağ kekiği temin ediniz
1 kadeh su

Hazırlanışı ve kullanışı:
Bir kadeh suyun içerisine kekiği ilave edin ve Ocakta kısık ateşte kaynamaya vazgeçin. 5 dakika kaynamasının ardından ocağın altını kapatın ve ılımaya vazgeçin. Her gün kekik kürü ile dişlerinizi fırçalayın. ve gargara yapın. Diş eti iltihaplanmasının nebatsal rehabilitasyonu için kekik kürü 1 -2 ay zamanınca kumpaslı şekilde uygulanmalıdır.

Kekik Kürü Uygulaması ile alakalı görüş ve tekliflerinizi siz de kıymetli Bilgi Hekimi okurlarıyla paylaşabilirsiniz. Ayrıca bu mevzu ile ilgili sualleriniz varsa yanıtlamaktan memnuniyet dinleriz. Sıhhatli günler geçirmeniz dileğiyle…