Konutumuzdaki Bu Zehir Kaynağına Dikkat!

Anne babalar! Konutumuzdaki Bu Zehir Kaynağına Dikkat! “Muayenehaneme gelen 12 yaşlarındaki kız çocuğu, bana gelmeden takribî iki yıl evvel fazla halsizlik, bitkinlik ve mide bulantısı şikâyetleri ile ailesi tarafından bir tıp fakültesine götürülüyor.

Teşhis aplastik kansızlık. Bu kemik iliğinin baskılandığı ve neredeyse tüm kan hücrelerinin sıfırlandığı vahim bir hastalık. Devreye hemen bu hastalığın rehabilitasyonu için kullanılan kemoterapi ilaçları ve kortizon giriyor. Minik hastamın gidişatı iyice makûslaşıyor. Vefatın eşiğine gelen çocuktaki hakikat mesele neymiş öğreniyor musunuz? Ağır metal zehirlenmesi..

Zehirlenmenin kaynağı mı? Tost cihazı. Anne tost aygıtının yüzeyi çizildiği için temkin almak ismine içini alüminyum folyo ile kaplamış. Başka Bir Deyişle yediği tostlarla minik kızın bedeninde yüksek ölçüde alüminyum birikmiş. Beden ağır metallerin yükü altında, ilik baskılanmış kan hücresi üretemiyor. Neyse ki, hastam ağır metalleri bedenden atan şelasyon rehabilitasyonuna başladıktan kısa zaman sonra tamamen iyileşti.

Alüminyum folyolar ısıyla temas ettiklerinde muhafaza ettikleri besinin içine alüminyum salmaya başlarlar. Bunu öğrenmeyen bir hayli ev hanımı, balığı, sebzeyi bu folyolara sarıp fırına atar. Gerçeğinde kimse bunu öğrenmek zorunda değil. Temel mesullük folyoyu yapan ve bu bilgiyi paylaşmayan üreticide, onu sorgulamayan müesseselerde. Ama ne yazık ki kimse bizi gözetmediği için, tam riskleri bilmek ve temkin almak yeniden bizlere düşüyor..”