Yararları Saymakla Bitmeyen Bu Meyvenin İsmi Nedir?

Kapsadığı A ve C vitaminleri sayesinde idrar yollarını, solunum yollarının enfeksiyonlarında bedenin mukavemetini aşırılaştırır. Ayrıca yara ve diş iltihaplarındada bereketlidir. Kan damarlarının eforlu olmasınıda sağlar.
Bazı bireyler sıhhat iksiri diyede nitelendirdikleri muhtelif rahatsızlıklar için yerler kimileri de meyve olarak hatta cilt bakımı içini harcarlar. Olgunlaşmadan çiğken ve olgunluk seviyesine eriştiği meyve hâlinde de harcanıyor. Meyvenin olmamış hâli özelliklede şeker hastaları için öneri edilmektedir zira bütün olgunlaşmamıştır, şeker ölçüyü dahada düşük olduğundan rahatlıkla kullanılabilir.

Kanserli hücrelerinin yok olmasındada büyük tesiri olduğu ve kolesterolü düşürdüğü kullananlar tarafından bildirilen meyve, hücre yenileme özelliğide çocukların büyümesinde; C vitamini ambarı olma niteliği ile beden mukavemetini artırır. Kalsiyum bakımındanda zenginliği ile sızılarında giderilmesindede tesiri çok fazladır.
Ayrıca kum dökmesindede tesirli olduğu kadar kansızlık hastalıklarındada fayda sağlar.
Afrodizyak Cinsel duyguları ve isteği uyarıcı veya artırıcı tesiri yapıyor.

Uyku düzeninide sağlıyor.
Regl döneminide kumpaslı meblağ, menopoz dönemindede yaşanan ruhsal problemlerdede pozitif tesir sağlar
K vitamini bulunduğundan kanın pıhtılaşmasını kolaylaştırır.
Çocuklarda kemik gelişiminde fayda sağlar. Eklem romatizmasındada fayda sağladığı ve hemofili Kanın pıhtılaşmasındaki bir bozukluğa bağlı kanama hastalığı hastalığına iyi geldiği bilinmektedir.
Kadınlar cilt bakımı içinde kullanmaktadırlar. Meyveleri mideye indirip, ihtiyarlama hali veya bulgulara karşı anti-aging bereketi olması nedeniyle kabuklarını da cilt bakımı için suratlarına sürerler

-Kapsadığı A ve C vitaminleri sayesinde idrar yolları, solunum yolları enfeksiyonlarında bedenin direncini çoğaldırıyor

-Pepino Kan damarlarının güçlü olmasını sağlıyor.

-Ayrıca yara ve diş cerahatlerine karşı tesirli oluyor.

-Uyku kumpasını balansta yakalıyor.

-Afrodizyak Cinsel duyguları veya isteği uyaran veya artıran tesiri yaratıyor.

-Kum dökmede tesirli olduğu kadar kansızlık hastalarına fayda sağlıyor

-Şeker hastalıklarına iyi geliyor

-Kemik erimesine iyi geliyor

-Tromoksin Dalak yetmezliğine iyi geliyor

-Bağırsak kanserine iyi geliyor

-Gen hastalıklarına iyi geliyor

-Mide rahatsızlıklarına iyi geliyor

-Kansızlık Kansızlık hastalıklarına iyi geliyor

-Hemofilikanın pıhtılaşmasındaki bir bozukluğa bağlı kanama hastalığına iyi geliyor

-Kilo problemi olanlara da iyi geliyor

NASIL KULLANILIR?

1- Kavun, Muz, Ananas, aromalı meyveyi dolapta soğutarak ince kabuğu ceddilerek kavun gibi yenilenilebilir
2- Meze olarak, dondurmalara katılarak, karmaşık meyve salatalarında garnütür olarak kullanılır.
3- Reçeli yapılır. hatta bazı G.Afrika ülkelerinde ziynet nebatı olarak değerlendirilmektedir.