KEKİK MUCİZESİ – Kekik Çayının Bereketleri

KEKİK ÇAYI ŞİFASI – 66 Yaşında ve Bu Yaşına Kadar Hiç Hekime Gitmedi! Nasıl mı? İşte haftada 3 defa içtiği o çay..

İlaçların çoğunun vahim yan tesirleri vardır, bu sebeple artık natürel ilaçları kullanmaya müracaat etiyoruz. Bugün size sıhhatinizi büyük miktarda artırabilecek harikulade bir nebat çayı kekik çayı göstereceğiz.

Doğa, her hastalık için bir hayli ilacı barındırır. Nebatlar, sıhhatimizi iyileştirecek ve tüm hastalıkları rehabilitasyon edebilecek lüzumlu vitamin ve mineralleri kapsar. Ancak yalnızca hastalandığımızda değil aynı zamanda hastalanmadan evvel de gözetici olarak bu natürel ilaçları kullanmalıyız.

Bristol kentinde yaşayan bu bayan haftada 3 defa içtiği kekik çayının mucizelerin anlattı. 66 yaşına kadar hiç hekime gitmediğini, bunu kullandığı natürel nebatsal rehabilitasyon usullerine borçlu olduğunu aktardı.

SIHHATİNİZİ GÖZETECEK KEKİK ÇAYI

İÇİNDEKİLER

• 1 çorba kaşığı toz haline getirilmiş kekik veya taze kekik yaprakları
  • 3 çay kadehi natürel mineralli içme suyu

KEKİK ÇAYININ HAZIRLANIŞI:

Suyu bir tencereye koyun ve kaynayıncaya kadar pişirin. Kaynadıktan sonra ocaktan alın. Sonra, kekikleri üzerine ilave ederek 10 dakika demlenmesini bekleyin.

Soğuduktan sonra, sıhhatinizi artırmak ve rakamsız hastalık ve rahatsızlığı önlemek için haftada 3 defa azıcık da bal ilave ederek 1 fincan kekik çayı için. Bir hastalığı rehabilitasyon etmek için kullanacaksanız, günde 2 kere ve haftada 3 defa almanızı öneririz.

KEKİK ÇAYININ BAŞLICA BEREKETLERİ

• Antioksidan özelliklere sahiptir;
  • İhtiyarlama sürecini yavaşlatır;
  • Kemikleri kuvvetlendirir;
  • Anti-inflamatuar özelliklere sahiptir;
  • Cildi sıhhatli meblağ;
  • Soğuk algınlığına karşı gözetir;
  • Sindirimi iyileştirir;
  • Sindirim problemlerini giderir;
  • Dolaşımı düzenler.

Gördüğünüz gibi kekik çayı, harcayabileceğiniz en sıhhatli meşrubatlardan biridir. Kumpaslı olarak içtiğiniz zaman, bedeniniz size adete teşekkür edecektir. Okuduğunuz için teşekkürler ve paylaşmayı unutmayın!