parkinson

Parkinson Hastalığına Bakla Kürü

El titremesi ve özellikle parkinson hastalığından kaynaklanan titremelere karşı Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu öğretmenimiz bakla kürünü öneriyor. Baklanın içerisinde bulunan dopa aktif maddesi titremeleri yasaklıyor. Organik Günler’e paylaştığı parkinson – el titremesi kürü için Saraçoğlu öğretmenimize teşekkür ederiz…

El titremesi bir çok sebebe bağlı olarak görülebilmektedir. Genetik etkenler, coşku, stres, fobi gibi psikolojik nedenler, kafein hassasiyeti, içki ve bağımlılık yapan bir ekip ilaçlar, hipoglisemi, hipertiroidi ve parkinson hastalığı gibi bir çok sebebe bağlı olarak ellerde titremeler alana kazanç. Peki ne yapılabilir? Nebatsal rehabilitasyon usulü olarak bakla kürü öneriliyor.

Tiremor başka bir deyişle el titremesi üzerinde taze bakla oldukça tesirli şifalı bir nebattır. İçerisinde bulunan dopa aktif maddesi tiremor el titremesi’a karşı olağanüstü biçimde tesir gösterir.

PARKİNSON HASTALIĞI HAKKINDA KISA BİLGİ: Parkinson hastalığı sinsi ve yavaş seyir eden bir hastalıktır. Bu nedenle uzun müddet hastalık anlaşılmayabilir. Genellikle ilk bulguları ellerde veya bedenin bir kısmında titremenin oluşmasıdır. Parkinson hastalarında adaleler oldukça gergin olur.

İstirahat halindeyken dahi adalelerinin gerginliği hem kendisi tarafından hem hekimler tarafından basitlikle fark edilir. İlerleyen süreçte konuşmadan, yürümede ve yutmada muhtelif güçlükler olarak kendini gösteren bir rahatsızlıktır.

Son zamanlarda özellikle beyin hastalıklarında çoğalış görülmektedir. Bunun en ehemmiyetli nedenlerinden bir tanesi de tarımsal ilaç kullanımının fazla olmasıdır. Meyve ve sebze üretirken organik gübre dayanağı en sıhhatli olanıdır. Şayet tarımsal ilaç kullanılıyorsa da belirli Tarım Bakanlığının miktarlarını verdiği biçimde ilacı kullanmak gerekmektedir.

Parkinson ve El Titremesi İçin Bakla Kürü Nasıl Yapılır?

Kürü Hazırlamak İçin Zorunlu Malzemelerimiz:

4-5 adet taze bakla

1 bardak klorsuz su

Parkinson El Titremesi için Bakla Kürü Nasıl Hazırlanır?

Kaynamakta olan 1 bardak klorsuz suyun içerisinde 4-5 adet taze bakla kabukları parçalayarak fakat kabuklarıyla beraber atılır. Takribî olarak 7-8 dakika daha kısık ateşte kaynatılır. 7-8 dakika sonra ocağın altı kapatılır ve ılımaya vazgeçilir. Ilıdıktan sonra süzülerek kür hazır hale kazanç. Bakla Kürü hazır hale geldikten sonra;

El Titremesi Giderici Bakla Kürü Nasıl Uygulanır?

Hazırlamış olduğunuz kürü sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez yemeklerden 1 saat sonra içmelisiniz. Baklanın içerisinde bulunan dopa etmen maddesi beyin için oldukça yararlı ve titremeyi yasaklayıcı özelliğe sahiptir.

Parkinson – el titremesi kürünü her gün taze olarak hazırlamalısınız. Kumpaslı olarak kullanımında bereketini ciddi oranda göreceksiniz. Bakla Kürü hakkında yorumlarınızı bekliyoruz… Sağlıcakla kalın.

Not: İlaçlarla beraber kullanımı netlikle önerilmez. Zira ilaçlarda tabiat ihtiva eder. Bu sefer fazla dopamin yüklemesi yapmış olursunuz. Hekim hakimiyetinde uygulanmalı.