Şeker Hastalığından Mahlep, Çörek Otu, Tarçın, Üzüm Çekirdeği İle Kurtulun!

Tip 2 diyabet dünyada ve ülkemizde en sık görünen rahatsızlıklardan birisidir. Fakat şeker hastalığı ile yaşamanın mukadderat olmadığı bilinmelidir.

Fazla kiloların neden olduğu bu hastalıktan fazla kilolardan kurtulduğunuzda tamamen şeker hastalığından kurtulmak olasıdır. Şeker hastalığından kurtulmanın bir yolu da şeker düşürücü ve insülin tertip edici nebatlardan geçmektedir.

Bu nebatların bir karışımı şeker seviyesini birkaç ayda kumpaslı kullanıldığında klasik seviyelere düşürmektedir. Sınanmış bir kür olan mahlep, çörekotu, tarçın ve üzüm çekirdeği karışımı şeker hastalığını tamamen ortadan kaldırmaktadır. İnsülin seviyesini ayarladığı için kullanan bireylerin iştah seviyesi eksilerek fazla kilolarından kurtulduğu da görülmektedir.

Mahlep, Çörek Otu, Tarçın, Üzüm Çekirdeği

Mahlep, Çörek Otu, Tarçın ve Üzüm Çekirdeği Nasıl Kullanılır?

Bu 4 tane nebat öğütülerek toz haline getirilmelidir. Her birinden 50 gram olmalı ve hepsi birden harmanlanmalıdır. Her yemekten evvel aç karnına bir şeker kaşığı içildiğinde bir ay zaman sonra şeker seviyesinin oldukça çok düştüğü görülmektedir.

Kullanan şahıslar arasında tamamen şeker ilaçlarını kullanmayı vazgeçen şahıslar de bulunmakta ve tip 1 diyabette insünilin kullanmayı vazgeçerek ilaca başlayan şahıslar da bulunmaktadır. Bu kür uygulanırken yağlı yemekler, karbonhidratlı yemekler ve kızartmalar harcanmamalı et yemekleri daha çok haşlama ve ızgara seçim edilmelidir. Sebze ağırlıklı beslenmek bu kürün uygulamasını yaparken daha iyi kürün bereketinin sezilmesine neden olur.

İlaçlarınızı Hemen Kesmeyin

Bu kürü uygulamaya başladığınızda hemen ilaçlarınızı kesmeyin. Zira diyabet ilaçlarınız ilk başlarda şeker seviyenizi bu kür ile beraber ayarlamaya dayanakçı olacaktır. Fakat kürü uygulamaya başladıktan ve perhizinize de dikkat ettikten sonra 15 gün bu kürü uyguladıktan sonra kapsamlı bir şeker ölçümü yapınız.

Mutlaka şekerinizde bir ölçü düşüş olacaktır o zaman hekiminize müracaat eterek ilaçlarınızı yeni baştan tertip etmesini isteyiniz. Bu biçimde kademeli olarak ilaçlarınızın hepsinden kurtulabilir ve ilaçsız bir yaşama adım atabilirsiniz. İlaçlarınıza tertip etme yapıldıktan sonra mahlep, çörek otu, tarçın, üzüm çekirdeği uygulamasına devam ediniz. Uzun zaman kullanımda hiçbir yan tesiri bulunmayan bu kürün uygulamasına şeker hastalığından tamamen kurtulana kadar devam edebilirsiniz.