Tiroid Bitiren Doğal Çözüm

Tiroid bezi, boyunun ön tarafında bulunan ve 2 lobdan oluşan bir bezdir. Tiroid bezi T3 ve T4 ile tanımlanan 2 tane hormon üretir. Bu iki hormon metabolizmayı düzenler ve de metabolizma hızını kontrol eder.

Tiroid rahatsızlıkları, tiroid hormonlarının az çalışması, fazla çalışması veya tiroid bezi içinde oluşan kitleler olarak görülür.

Hipertiroid (tiroidin hızlı, fazla çalışması)
Tiroid bezinin gereğinden fazla (hızlı) çalışması, T3 ve T4 hormonlarının yükselmesinesebep olur ve böylece metabolizma hızlı çalışmaya başlar.

Bu duruma Hipertiroid denir. Hipertiroid şunlara sebep olur: Kalp çarpıntısı, kalbin hızlı çalışması ve bağırsak hareketlerinin artması. Bazı hastalarda hipertiroid ishali de tetikleyebilir. Kadınlar daha risklidir çünkü kadınlarda erkeklere göre 5 kat daha fazla görülen bir hastalıktır.

Tiroid bezi fazla çalıştığı için nodül oluşmasına sebep olabilir: uninodosa (tek nodül) veya multinodosa (çok sayıda nodül) gelişebilir.

Hipotiroid (tiroidin yavaş veya az çalışması)

Tiroid bezinin az çalışması durumunda T3 ve T4 hormonları az üretilir. bunun sonucunda metabolizma yavaş çalışmaya başlar.

Bu hastalığa Hipotiroid denir. Genelde kalp hızı azalır, bağırsak hareketleri yavaşlar ve kabızlık şikayetleri ortaya çıkar. Hipotiroid hastalarının önemli özelliklerinden birisi de çok kolay kilo almalarıdır. Kadınların %2 sinde, erkeklerin ise %0.1 inde hipotiroid rahatsızlığı görülmektedir.

Başta Troid hastalıkları olmak üzere, vücut ve beyin enerjisini artıran, radyasyondan koruyan, cinsel gücü artırıp, cinsel soğukluğu gideren, yetişkin olan herkesin kullanabileceği mucize bir kür tarifi vermek istiyoruz.

CEVİZ KÜRÜ TARİFİ

GEREKLİ MALZEMELER:

• 50 adet fındık büyüklüğünde yeşil ceviz,
  • 2 LT su,
  • 10 gr tarçın,
  • 10 Gr karanfil

CEVİZ KÜRÜNÜN YAPILIŞI:

Cevizlerin yeşil olan dış kısmını soyun. 2,5 LT suyun içine atın. Hergün suyunu değiştirin. Acısı gidinceye kadar. Son olarak eczanelerden alabileceğiniz, hijyenik kireçli suda bekletin.

Acısı iyice çıksın. Ardından, bu cevizleri şeker ile kaynatın. Çatal batacak kadar yumuşaklığa ulaşınca, içine karanfil ve tarçını ekleyin. Günde 2-3 adet cevizini ve 1 tatlı kaşığı suyunu tüketin. En az 3 hafta kullanın.

YEŞİL CEVİZ KÜRÜNÜN FAYDALARI

Bu Kür, troid hastalarını iyileştirdiği gibi, vücut ve beyin enerjisini artıran, cinsel gücü artıran bir kürdür.

Bu kürü uygulamak için, ille de troid hastası olmak gerekmez.

Ceviz Çok yoğun şekilde antioksidan içerdiği için, radyasyondan korunma ve radyasyonu engelleme özelliği de bulunur. Bu kürü sadece hasta olduğunuzda değil, hastalıktan korunmak için de, kullanabiirsiniz…

KULLANMADAN ÖNCE UYARI

Doktorunuza danışın, fikrini alın ve cevize karşı alerjiniz olup olmadığını test ettirin. Burada yazılanlar asıl tedavi yerine geçmez ve sadece bilgilendirme amaçlıdır.

“Tiroid Bitiren Doğal Çözüm” üzerine 11 yorum.

1. yeşil ceviz nedir? dış kabuk kısmı soyulup kabuğumu suya atılıyor? fındık büyüklüğünde yeşil cevizi nerede bulabiliriz? kireçli suda beklettikten sonra yıkıyormuyuz? bu kür kaç gün içinde tüketilmeli? bu soruların cevabını verirseniz sevinirim birde keşke videolu hazırlasaydınız tarifi tarifden hiç bir şey anlamadım

1. Yeşil ceviz henüz daha olgunlaşmamış cevizdir. Cevizin iç kabuğu daha kalinlasmamis halindeyken dışında kalın bir yaş yeşil tabakası kabuğu vardır…ceviz olgunlasinca bu kabuk yarilir ve ceviz agactan duser veya cirpilarak toplanir.tarife gore findik buyukküpüne diyor bu da daha olmamis ceviz anlamina geliyor.anca ceviz sezonu oncesinde bulabilirsiniz. Bu şekilde ceviz reçeli de yapılıyor.

2. burada anlatılan Hatay’da yediğim..ceviz reçeli..piyasada ararsanız yöresel ürünler satan yerlerde ceviz receli bulabilirsiniz..rengi siyah tir..enfestir..gunlerde bile ikram ederler..

2. Yeşilcevizdemek cevizin kabuğu yarılamaya başladığında toplanan cevizin içinde kime deniliyorgomlekgibi zari var yeailolduguicin soyulur