Tiroid Problemine Natürel Çözüm

Tiroid bezi, boyunun ön tarafında bulunan ve 2 lobdan oluşan bir bezdir. Tiroid bezi T3 ve T4 ile belirlenen 2 tane hormon üretir. Bu iki hormon metabolizmayı kumpaslar ve de metabolizma süratini hakimiyet eder.

Tiroid rahatsızlıkları, tiroid hormonlarının az çalışması, fazla çalışması veya tiroid bezi içinde oluşan kitleler olarak görülür.

Hipertiroid tiroidin süratli, fazla çalışması

Tiroid bezinin gereğinden fazla süratli çalışması, T3 ve T4 hormonlarının yükselmesinesebep olur ve böylece metabolizma süratli çalışmaya başlar.

Bu gidişata Hipertiroid denir. Hipertiroid şunlara neden olur: Kalp çarpıntısı, kalbin süratli çalışması ve bağırsak hareketlerinin çoğalması. Bazı hastalarda hipertiroid ishali de tetikleyebilir. Bayanlar daha tehlikelidir zira bayanlarda erkeklere göre 5 kat daha fazla görülen bir hastalıktır.

Tiroid bezi fazla çalıştığı için nodül oluşmasına neden olabilir: uninodosa tek nodül veya multinodosa çok rakamda nodül gelişebilir.

Hipotiroid tiroidin yavaş veya az çalışması

Tiroid bezinin az çalışması gidişatında T3 ve T4 hormonları az üretilir. bunun neticesinde metabolizma yavaş çalışmaya başlar.

Bu hastalığa Hipotiroid denir. Genelde kalp sürati eksilir, bağırsak hareketleri yavaşlar ve kabızlık şikayetleri ortaya çıkar. Hipotiroid hastalarının ehemmiyetli özelliklerinden birisi de çok basit kilo almalarıdır. Bayanların %2 sinde, erkeklerin ise %0.1 inde hipotiroid rahatsızlığı görülmektedir.

Başta Troid hastalıkları olmak üzere, beden ve beyin enerjisini artıran, ışınımdan gözeten, cinsel eforu artırıp, cinsel soğukluğu gideren, erişkin olan herkesin kullanabileceği mucize bir kür tasviri vermek istiyoruz.

CEVİZ KÜRÜ TASVİRİ

Gerekli Malzemeler

• 50 adet fındık büyüklüğünde yeşil ceviz
  • 2 lt su
  • 10 gr tarçın
  • 10 gr karanfil

CEVİZ KÜRÜNÜN YAPILIŞI

Cevizlerin yeşil olan dış kısmını soyun. 2,5 lt suyun içine atın. Her gün suyunu değiştirin. Acısı gidinceye kadar. Son olarak eczanelerden alabileceğiniz, hijyenik kireçli suda bekletin.

Acısı iyice çıksın. Ardından, bu cevizleri şeker ile kaynatın. Çatal batacak kadar yumuşaklığa erişince, içine karanfil ve tarçını ilave edin. Günde 2-3 adet cevizini ve 1 tatlı kaşığı suyunu harcayın. En az 3 hafta kullanın.

YEŞİL CEVİZ KÜRÜNÜN FAYDALARI

Bu Kür, tiroid hastalarını iyileştirdiği gibi, beden ve beyin enerjisini artıran, cinsel eforu artıran bir kürdür.

Bu kürü uygulamak için, şehirle de tiroid hastası olmak gerekmez.

Ceviz Çok yoğun biçimde antioksidan kapsadığı için, ışınımdan korunma ve ışınımı yasaklama özelliği de bulunur. Bu kürü yalnızca hastalandığınızda değil, hastalıktan korunmak için de, kullanabiirsiniz…

KULLANMADAN EVVEL UYARI

Doktorunuza müracaat etin, fikrini alın ve cevize karşı alerjiniz olup olmadığını test ettirin. Burada yazılanlar hakikat rehabilitasyon yerine geçmez ve yalnızca bilgilendirme emellidir.