Bazen bazı vakalara şahit olduğunuzda insanlığa olan inancınız direnerek çoğalıyor. Çevremizde şahane insanlar var ve yaptıklarıyla bizleri sevindiriyorlar.

Adını vermek istemeyen bir bayan geçtiğimiz günlerde şahit olduğu bir vakayı sosyal medyada paylaştı. Gönderisi süratle yayıldı.

Olaya şahit olan birey o sırada eczanenin önündeki bankta oturuyormuş. Yaşlı bir adamın eczaneden hastalığı için zorunlu ilaçları almaya çalıştığını görmüş.

Eczacı ödemesi gereken fiyatın 170 dolar olduğunu söyleyince yaşlı adamın suratı kızarmış. O kadar parası yokmuş. Toplam fiyat gerçeğinde üç aylık ilacının fiyatıymış. Eczacı ise bir aylık ilaçlarını almayı önermiş.

Bunu sırada bekleyen başka bir bayan dinlemiş. Hemen eczacıya, bir aylık değil üç aylık ilaçlarını alacağını ve fiyatı onun ödeyeceğini söylemiş.

Buna şahit olan bayan sosyal medyada şöyle bir gönderi paylaştı:

“Bugün yaşamımdaki belki de en hoş şeye şahit oldum. Eczanenin önündeki bankta oturuyordum. Yaşlı bir adam ilaçlarını almaya geldi. İlaçların ne kadar pahalı olduğunu bilince suratı kızardı ve ödeyemeyeceğini kavradı. Eczacı üç aylık ilaçlarının fiyatı olan 170 doları ödeyememesi halinde ona bir aylık ilaçlarını verebileceğini söyledi.

Yaşlı adamın artta sırada bekleyen bayan hemen devreye girdi. Eczacıya üç aylık ilaçların maliyetini kendisinin ödeyeceğini söyledi. O an gözlerim doldu. Bayanın yaptığı şey şahaneydi.”

Böyle vakalar insanlığa olan inancımızı arttırıyor.

Bayanın yaptığından etkilendiyseniz paylaşın.

“Yaşlı Adam Parası Yetmediği İçin İlaçlarını Alamadı, Sırada Bekleyin Bayanın Yaptığı Duygulandırdı” üzerine 1 yorum.

1. helal olsun böyle bayanlara allah ne muradı varsa versin o yaslı ve hasta insanı sevindirdi